25. feb. 2009


Drømte meg bort i sommeren i går.
Her er slik det ser ut i dag.
Nå snør det jammen meg mere også!



Storpus er heller ikke glad for snø.
Musene gjemmer seg:)
Hun vil helst ligge inne sammen med de to andre artsfrender .


Drivhuset titter frem.


Her er hvor jeg viste bilde fra sist sommer i forrige innlegg .


Noe for dere som vil ha alt hvitt?
He-he!
Men må legge til at dette er ikke mye snø for å være her.
Vi har igjen 2 mnd med mulig nedbør som snø endå:)
Har måket av verandaen i dag,
Håper å kunne sitte der i påsken.


13 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det er nok snø nå, men som du sier, vi er ikke ferdig med nedbørsmånedene enda. Det er kanskej litt mer snø hos dere, men jammen ikke mye.
Gleder meg til våren.
Ja det hadde vært koselig å tatt en bruktbutikk runde sammen med deg. Den beste dagen for meg er en tirsdag. Men vi får komme tilbake til det. Vente til neste lønning kanskje. Men da skal jeg en tur til Jæren å bruke litt penger. Men vi skal finne en dag. Hvilke dager passer best for deg?
Ha en god dag i snøen :)

Anonym sa...

Jammen har dere mye snø.Her oppe i høye Nord er det lite i forhold.Og egentlig veldig lite enn vi er vant med i februar.Men det har kommet litt det siste døgnet.Vi har to lunefulle måneder foran oss,og sikkert mere i vente.
Ha en flott dag!

Pernille på 1. sa...

Hold da fast hvor er det smukt. Sådan sne har vi slet ikke her i Danmark, ville være dejligt om vi bare kunne få det en enkelt dag.

Vivishagerom sa...

Sitter og ser på bildene dine fra sommeren. Kjempe flott hage,og jeg har på følelsen av at jeg har sett den før. Lurer på om du bor i nærheten av Volden i Svingvold ? Kjører jeg forbi deg når jeg skal til han ?
Ser at du har mye snø oppe hos deg også. Nå er jeg veldig fornøyd med alt det hvite og ønsker meg veldig slaps og søle.
Kunne ha vært gøy med et lite treff for hagegale i Gudbrandsdalen.

Catherine@AGardenerinProgress sa...

That is a lot of snow!! I enjoyed your blog and will be back soon!

Gamlå sa...

Heisann

Takker for koselig kommentar inne hos meg.

Så herlige bilder du viser her av katta og det helle. Snø er det nok av hos deg ser jeg :). I stavanger er den borte og det er nok ikke lenge før våren er her. Ser at det er knopper både på busker og trær. Snøklokkene begynner snart å titte opp.

Koselig blogg du har!!

hilsen Gamlå

Minmill sa...

Oj, her var det mye snø. Her jeg sitter og ser ut av vinduet, er det bar asfalt og sol og litt gamle snøbrøytekanter. Men jeg bor i Kristiansand, og er langt vekk fra der du bor, tipper jeg. Vi pleier å reise til snøen i helgene. Jeg elsker snø og vinter, for det er så mye gøy å finne på, og ungene elsker det.
Ha en fin dag.

Anonym sa...

Ble sendt hit på oppfordring fra Kari..

For en blogg og for en hage.....
Du må gjerne komme hit og anlegge en hos meg:o))

Ha en riktig deilig helg.

Hilsen Bea i Danmark

Sologbolig sa...

Uffja, nå er eg iallfall lei snø. I natt har det snødd også og eg vil ikkje ha meir snø no, no vil eg ha vår ...det er jo snart mars. Er jo litt bortskjemt med tidlig vår her på Vestlandet, men i år har det jo vert skikkelig vinter med kulde og snø. Neste uke er det vinterferie her, deilig ! Ønsker deg ei riktig god helg!

Hilsen Bodil F.T. sa...

En kan ikke tro at de bildene er fra samme sted! Det er sannelig mye snø hos deg! Vi har snø vi også, men ikke noe å snakke om mot det du har.

Jeg kan gjerne ha snø bare veiene er bare!!!!

God helg til deg fra meg!

Anonym sa...

That is too much snow for me!

Fjordheim sa...

Snør dere helt ned oppi der?
Er så stilt fra deg. Kanskje du har måtte reise en tur igjen.
Tenker på deg.
Ønsker deg en god søndag :)

Monica sa...

HEI..hyggelig å se bildene dine..