9. jan. 2009


2009
Så var jula over og ett nytt år er i gang.

Tro hva det vil bringe?
Her er det snø og kald!
Mange mener det er flott!
Ser bare frem til sommeren jeg.
Ja,jeg mener sommer, for her i fjellet er det bare sommer og vinter.
Og vinteren er dessverre lang.
Jeg er og blir et sommermenneske.
Det er da jeg lever!!
Elsker å være ute i hagen, nyte den i fulle drag og jobbe med nye prosjekt.
Skulle nok ikke ha bosatt meg i fjellet. Heller et sted med lenger sommer, slike det er der jeg er oppvokst. Jeg får nok bare prøve å se det positive i eiendommen vår å gjøre det beste ut av det, selv om det ikke er en drømmetomt. Mye jobb har det vært å få det noen lunde med lite midler og stor innsats.
Jeg bruker overskuddet mitt på litt kreativt håndarbeid for tiden. Skulle gjerne pusset opp i huset, men så var det de pengene da...
Skal prøve å få komme igang med noe maling av lysthusdeler innendørs tenkte jeg.
Har så dårlig med bilde å legge inn.Må nok få sett å ta noen flere.






3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Hei på deg :)
Jeg har veldig lyst til å se tv n :))
Så nå er du herved utfordret til å lage tt innlegg om den :)))

Du har en flott blogg og jeg kommer helt sikkert tilbake ;)

Ha en fin søndag
Klem,Kari

Anonym sa...

Hei!

For en flott blogg du har!

Jeg har en utmerkelse til deg i bloggen min:-)

Klem fra Augusta

Fjordheim sa...

Hei. Tror det er første gang jeg er her. Likte meg godt på bloggen din så jeg håper det er greit at jeg legger deg til lista mi. Lettere å finne deg igjen da.
Vi har en del til felles ser jeg. Vi er omtrent like gamle. Er begge fra vestlandet, selv vi er fra hver vår kant av vestlandet. Og har havnet i Oppland. Ikke sikkert vi bor i nærheten av hverandre her heller. Jeg bor ved Randsfjorden.
Ser ut som vi har en del felles hobby interesser også. Jeg liker godt å sy, Du hadde laget en del flotte ting ser jeg. Og det din datter hadde laget i 10. kl. var da veldig flott og ikke minst kreativt.
Vi snakkes
Ønsker deg en flott dag :)