29. jan. 2009

Hvite ting




.
Hei igjen!

Etter å ha vært innom å lest nest siste innlegget til
Roses, angels & white homes
ville jeg vise min mugge (kanne på svensk) som jeg har kjøpt på loppis.
De er jo på en måte i samme stil som hennes.
Min er det engler på.
Dere ser også en krukke med lokk i lignende stil.
Eller er det en blomsterkanne som jeg syns er så søt...




Så var det de enorme lampeskjermene jeg drog med meg hjem.
Har ikke lampe til ennå.
Vet heller ikke hvor jeg skal ha den (de).
Nok med en fremme om gangen vel....
Når sant skal sies så såg jeg en mindre og søter i går, til 50,-med lampefot.
Spørrs om den blir med hjem hvis den står der neste tur. He-he!
Usikker på de lampefotene som er. Har ikke så lyst på de i messing og å male alt hvitt,
blir liksom feil for meg. Blir så uekte.
Ser jo at mange her inne gjør det og kansje jeg prøver.




.

2 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Hej! ÅHHHH men vilka fina saker!! Kannan och allt shit helt underbart! ursäkta språket. O jag vill till norge och gå på loppis hahah. Min man har släktingar där, bröder men vi har aldrig hälsat på dom, inte ännu i alla fall. Dom har varit här. Finns det många hemsidor i norge med heminredning? Gamla saker?? Du får gärna tipsa mig. Kram

Anonym sa...

Oj, vad fint med änglar på. Lampskärmen är ju så fin.
Lägger till dig på min länklista.
Hit kommer jag igen.
Jisses, vilken fin kudde du har gjort.
Kram